مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-13پزشكي

تغییر نام ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی(ره) به مدافعان سلامت


تغییر نام ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی(ره) به مدافعان سلامت شهردار تهران در صفحه توییترش از تغییر نام ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی(ره) به مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیروز حناچی شامگاه یکشنبه توییت کرد: با پیشنهاد جامعه پزشکی و تایید اعضای محترم شورای اسلامی تهران ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی(ره) به پاس زحمات کادر فداکار بهداشت و درمان به نام ایستگاه مدافعان سلامت تغییر نام یافت.

پیش از این کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامگذاری ایستگاه مترو در داخل زمین بیمارستان امام خمینی را به نام مدافعان سلامت خواستار شده بود.

کیانوش جهانپور روز 19 خردادماه در توییتر نوشت: نامگذاری ایستگاه مترویی که داخل زمین بیمارستان امام خمینی(بزرگترین مرکز ارائه خدمات به بیماران کرونایی در 16 ماه اخیر و بزرگترین مجتمع بیمارستانی کشور) احداث شده با عنوان مدافعان سلامت یا شهدای مدافع سلامت ، چه مشکلی دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هم اکنون ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و حدود 140 ایستگاه فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی(ره) به مدافعان سلامت

تغییر نام ایستگاه مترو بیمارستان امام خمینی(ره) به مدافعان سلامت