مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-13اجتماعي

زمان آغاز فعالیت های تابستانه اوقات فراغت


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور، فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت در 5 تیرماه 1400 با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد شعبانی، درجلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش مازندران که با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پروش، فخاری مدیرعامل هلال احمر استان و جمشیدی معاون اداره کل فنی و حرفه ای مازندران با موضوع طرح اوقات فراغت تابستان برگزار شد گفت: آمارها نشان می دهد میزان مشارکت دانش آموزان در زمینه های پرورشی نسبت به قبل از کرونا بسیار بیشتر شده و این نشان می دهد اوقات فراغت دانش آموزان بیشتر شده است.

وی افزود: کشورهای توسعه یافته نگاه علمی و تخصصی به اوقات فراغت دارند و آیینه تمام نمای فرهنگ یک کشور، اوقات فراغت خانواده ها هستند، متاسفانه بسیاری از مواقع در کشور ما فراغت با بطالت اشتباه گرفته می شود؛ از این رو نباید غفلت کنیم و برای غنی سازی اوقات فراغت باید پشتوانه فکری داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از افزایش پایگاه های تابستانه استان به 1500 پایگاه تابستانی خبر داده و گفت: بر اساس تعداد دانش آموزان و اضافه شدن پژوهش سراها و مدارس سمپاد به پایگاه های تابستانی، برای شهرستان ها و مناطق سهمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز فعالیت های تابستانه اوقات فراغت

زمان آغاز فعالیت های تابستانه اوقات فراغت