مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-13اقتصادي

مدرسه 6 کلاسه خیرساز صنوگان به بهره برداری رسید


مدرسه ابتدایی خیرساز روستای صنوگان با اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، طی مراسمی با حضور مسؤولان مدرسه ابتدایی 6 کلاسه روستای صنوگان به بهره برداری رسید.

پیروز کرمی در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: در قالب طرح ملی آجر به آجر و با مشارکت بانک اقتصاد نوین مدرسه شش کلاسه ابتدایی روستای صنوگان، در شهرستان کهگیلویه ساخته و به بهره برداری رسید.

مدیر کل توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد مساحت زمین محل ساخت این مدرسه را یکهزار و 200 متر مربع اعلام کرد و افزود: این مدرسه با زیر بنای آموزشی 385 متر مربع 800 متر مربع محوطه سازی و 36 متر مربع نیز سرویس بهداشتی ساخته شده است.

کرمی اعتبار هزینه شده برای این مدرسه را 12 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: سال گذشته 170 کلاس درس، تجهیز و آماده شده و این مدارس در سال 1400 تحویل آموزش و پرورش داده می شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری نماینده مردم شهرستان کهگیلویه جلساتی برای تامین اعتبار مدارس استان در سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد، اضافه کرد: در این جلسات 12 میلیارد تومان برای ساخت مدارس استان اخصاص داده شد که با تخصیص این اعتبار  10 مدرسه ساخته و آماده تحویل و پنج مدرسه خیر ساز دیگر نیز آغاز و تاپایان 1400 تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 6 کلاسه خیرساز صنوگان به بهره برداری رسید

مدرسه 6 کلاسه خیرساز صنوگان به بهره برداری رسید