مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 01:502021-06-13ورزشي

بررسی یک احتمال خیلی پایین؛ صعود تیم ملی در صورت باخت به عراق!


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگر تیم ملی در بازی آخرش به عراق ببازد، باید با رسیدن به دور نهایی انتخابی جام جهانی خداحافظی کند؟ پاسخ به این سوال، - بررسی یک احتمال خیلی پایین؛ صعود تیم ملی در صورت باخت به عراق! آیا ایران در صورت باخت به عراق شانسی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی نخواهد داشت؟ گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگر تیم ملی در بازی آخرش به عراق ببازد، باید با رسیدن به دور نهایی انتخابی جام جهانی خداحافظی کند؟ پاسخ به این سوال، منفی است منتهی باید کلی اتفاق بیفتد تا تیم ملی، حتی در صورت باخت به عراق، بتواند راهی مرحله بعد شود.

بیاید این اتفاقات را با هم بررسی کنیم:بحرین جلوی هنگ کنگ امتیاز از دست دهددر حال حاضر و در گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، عراق با 17 امتیاز در صدر گروه قرار دارد.

ایران 15 امتیازی تیم دوم جدول است و بحرین 12 امتیازی، در رده سوم قرار دارد.

در همان ساعتی که ایران به مصاف عراق می رود، هنگ کنگ با بحرین بازی دارد و در صورت شکست تیم ملی به عراق و پیروزی بحرین مقابل هنگ کنگ، دو تیم با یکدیگر هم امتیاز خواهند شد.

با توجه به اینکه نتایج و امتیاز بازی دو تیم جلوی کامبوج حذف خواهد شد، تفاضل گل ایران بعد از حذف گلهایش جلوی کامبوج، 5+ است و تفاضل گل بحرین هم 2- پس با توجه به اینکه دو تیم در بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی یک احتمال خیلی پایین؛ صعود تیم ملی در صورت باخت به عراق!

بررسی یک احتمال خیلی پایین؛ صعود تیم ملی در صورت باخت به عراق!