مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 01:252021-06-13ورزشي

ایران و عراق در انتظار برد بعد از 3809 روز


از آخرین پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در دیدارهای رسمی 3809 روز می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سی امین دیدار تاریخ تیم های ملی فوتبال ایران و عراق روز سه شنبه در ورزشگاه المحرق در مرحله مقدماتی جام جهانی در شرایطی برگزار می شود که تیم ملی فوتبال کشورمان طی یک دهه اخیر موفق به شکست عراق نشده است.

ملی پوشان فوتبال کشورمان طی سالهایی اخیر در مهمترین مسابقات در جام ملت های آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی بازی های مهمی را به عراق واگذار کردند.

در آبان ماه سال 98 و در دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی علا عباس در دقیقه 92 دروازه بیرانوند را به شکلی باز کرد که دیگر فرصتی برای جبران شکست نبود.

پیش از این مسابقه تیم ملی ایران تحت هدایت کارلوس کی روش در جام ملت های آسیای امارات در سال 2019 با عراق در مرحله گروهی به تساوی بدون گل رسید و البته قبل از آغاز این مسابقات، عراق در یک دیدار دوستانه با گل سعد عبدالامیر کاپیتان فعلی این تیم، ملی پوشان ایران را در ورزشگاه آزادی شکست دادند.

در جام ملت های آسیای سال 2015 نیز ملی پوشان فوتبال کشورمان تحت هدایت کی روش در بازی معروف که داور مهرداد پولادی را اخراج کرد در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و عراق در انتظار برد بعد از 3809 روز

ایران و عراق در انتظار برد بعد از 3809 روز