مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 00:502021-06-13سياسي

بیش از 6000 اشتراک رایگان گاز به مددجویان فارس واگذار شد


مدیرعامل شرکت گاز فارس، از واگذاری 6024 اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس، از واگذاری 6024 اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فارس خبر داد.

غلامعباس حسینی افزود: از این تعداد هزار و 80 مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و 4 هزار و 946 مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاز فارس، حسینی خاطرنشان کرد: همچنین 536 اشتراک رایگان در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه، اماکن اقلیت های دینی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و رزمندگان قرار گرفت.

حسینی هزینه اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده های مشمول طرح در استان را بیش از 14 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح با هدف محرومیت زدایی و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه در راستای تداوم این حمایت ها در سال جاری نیز تعدادی مددجو از تسهیلات رایگان اشتراک گاز برخوردار خواهند شد، افزود: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره مند نشدند، می توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6000 اشتراک رایگان گاز به مددجویان فارس واگذار شد

بیش از 6000 اشتراک رایگان گاز به مددجویان فارس واگذار شد