مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 23:252021-06-13بين الملل

وعده سران گروه 7 برای توقف حمایت از زغال سنگ


سران گروه 7 متعهد شدند به حمایت دولتی مستقیم جدید برای تولید نیروی زغال سنگ حرارتی بین المللی تا پایان سال 2021 خاتمه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سران کشور های صنعتی گروه 7 شامل انگلیس، آمریکا، کانادا، ژاپن، فرانسه، آلمان و ایتالیا تحت ریاست دوره ای انگلیس در کورنوال انگلیس دیدار و در بیانیه مشترکی اعلام کردند ما اکنون متعهد هستیم به حمایت دولتی مستقیم جدید برای تولید نیروی زغال سنگ حرارتی بین المللی تا پایان سال 2021 شامل مساعدت توسعه رسمی، فاینانس صادرات، سرمایه گذاری و حمایت از توسعه تجاری و مالی خاتمه دهیم.

به منظور حمایت از کشور های در حال توسعه برای کنار گذاشتن زغال سنگ، کشور های کانادا، آلمان، انگلیس و آمریکا موافقت کردند حداکثر دو میلیارد دلار برای حمایت از فعالیت صندوق های سرمایه گذاری اقلیمی فراهم کنند.

سران این گروه همچنین برنامه کربن زدایی صنعتی گروه 7 را کلید زدند که هدف آن تسریع نوآوری، بکارگیری فناوری کربن زدایی و هماهنگ کردن استاندارد ها در صنایعی مانند سنگ آهن و فولاد، سیمان، مواد شیمیایی و پتروشیمی به منظور رسیدن به آلایندگی صفر در کل اقتصاد است.

برای نخستین بار سران گروه 7 توافق کردند اهداف اقلیمی کوتاه مدت و بلندمدت با هدف محدود کردن گرمایش جهانی به 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده سران گروه 7 برای توقف حمایت از زغال سنگ

وعده سران گروه 7 برای توقف حمایت از زغال سنگ