مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 23:252021-06-13سياسي

قدیمی ترین بیمارستان ایران و چند درخواست اساسی از شورای شهر ششم


رییس بیمارستان سینا به عنوان قدیمی ترین بیمارستان کشور با اشاره به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: شورای شهر به عنوان یک نهاد انتخابی از سوی مردم باید پاسخگوی نیاز واقعی بهداشتی و پزشکی جامعه بویژه پس از بحران کرونا باشد.

- دکتر محمد طالب پور در گفت وگو با ایسنا، گفت: شورای شهر به عنوان یک نهاد انتخابی از سوی مردم باید پاسخگوی نیاز واقعی بهداشتی و پزشکی جامعه بویژه پس از بحران کرونا باشد.

ما در بیمارستان سینا به عنوان قدیمی ترین بیمارستان تهران که شعار به روزترین امکانات و رسیدگی را دارد با توجه به موقعیت فیزیکی که داریم و در نقطه شلوغی از شهر قرار گرفته ایم، نیازمند توجه ویژه شورای شهر و روستا هستیم تا خدمت رسانی ما در بحران هایی نظیر زلزله، آتش سوزی، حوادث تروریستی و.

متوقف نشود.

برای موارد ذکر شده میزان مراجعه به بیمارستان سینا به عنوان بیمارستانی قدیمی زیاد است و متاسفانه امکان خدمت دهی در موارد ذکر شده برایمان وجود ندارد.

وی افزود: ما در ابتدای بحران کرونا طرح 150 تخت ICU را مطرح کردیم که کمک های خوبی به ما کردند؛ ولی در حد 10 تخت و بیش از آن امکانات گسترش آی سی یو را نداشتیم با اینکه بیمارستان ما بزرگ ترین مرکز ICU مملکت است و دوره های فوق تخصصی به صورت مدون برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین بیمارستان ایران و چند درخواست اساسی از شورای شهر ششم

قدیمی ترین بیمارستان ایران و چند درخواست اساسی از شورای شهر ششم