مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 21:002021-06-13ورزشي

تیم دلسوختگان اهل بیت قم صدرنشین شد


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با قرار گرفتن در جایگاه نخست جدول رده بندی به کار خود در دیدارهای دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال باشگاه های کشور پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم که از مرحله مقدماتی رقابت های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با کسب 6 برد، 2 تساوی و 2 باخت با 20 امتیاز عبور کرده و به مرحله نهایی رسیده است، اکنون یک گام دیگر تا صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران فاصله دارد.

نماینده فوتسال قم که با هدایت سیدوحید غیاثی به مدیرعاملی یکی از چهره های با اخلاق و مدبّر این رشته یعنی حسین آتش پنجه وارد کارزار لیگ دسته دوم فوتسال ایران شده، در مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته دوم ایران با نمایندگان بوشهر، خراسان رضوی و آذربایجان غربی برای کسب سهمیه صعود به لیگ دسته اول رقابت می کند.

البته 16 تیم در مرحله نهایی حضور دارند که در چهار گروه تقسیم شده اند و دیدارهای این مرحله به شکل رفت و برگشت برگزار می شود تا از هر گروه تیم صدرنشین به لیگ دسته اول صعود کند، در گروه قم تیم های دلسوختگان اهل بیت، مشیر قهرمان دالکی برازجان، اروم آلیاژ ارومیه و صبای نوین مشهد حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دلسوختگان اهل بیت قم صدرنشین شد

تیم دلسوختگان اهل بیت قم صدرنشین شد