مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-13اقتصادي

ظفرمند: دفترچه های بیمه سلامت در مازندران حذف می شود


در راستای اجرای طرح دولت الکترونیک دفترچه های کاغذی بیمه روستایی مازندران از ابتدای خردادماه چاپ نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رسول  ظفرمند در جمع خبرنگاران استان مازندران در ارتباط با اقدامات انجام شده در بیمه سلامت برای اجرای طرح دولت الکترونیک، اظهار کرد: بیمه سلامت جز سازمان های بوده که طرح دولت الکترونیک را به صورت مناسب عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای طرح استحقاق سنجی در مراکز درمانی توسط بیمه سلامت،گفت: این طرح از سه سال گذشته در مراکز درمانی آغازه شده و بازخوردهای مناسبی دریافت کردیم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام اینکه اجرای طرح دولت الکترونیک برای بیماران سرپایی در مراکز درمانی خصوصی انجام شده است، گفت: طرح نخسه نویسی الکترونیکی از دو سال قبل در شهرهای زیر 20 هزار نفر از دو سال قبل آغاز شده و سال گذشته در مراکز خصوصی استان مزانردان تداوم پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: طرح نسخه نویسی الکترونیکی را در سایر مراکز تخصصی استان مازندران هم ادامه پیدا کرده است و با اجرای این طرح برنامه ریزی برای حذف کامل دفترچه های کاغذی آغاز شده است.

ظرفمند با اعلام اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه دفترچه های صندوق بیمه سلامت چاپ نشده است، گفت: حذف دفترچه های روستایی از ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظفرمند: دفترچه های بیمه سلامت در مازندران حذف می شود

ظفرمند: دفترچه های بیمه سلامت در مازندران حذف می شود