مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:502021-06-13سياسي

محور اصلی برنامه های دولت سلام توجه به مستضعفان است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: محور اصلی برنامه های دولت سلام توجه به مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه یکشنبه در جمع مردم زاهدان اظهار داشت: سیستان وبلوچستان از مهدهای تمدن ایران زمین است که متأسفانه عقب ماندگی هایی در سالیان و دولت های گذشته در ان به وجود آمده که بخشی از آن نیز تاریخی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما در دولت خودمان می کوشیم کارکرد دقیقی برای سازمان ها و نهادها برای جبران این عقب ماندگی تعریف کنیم، گفت: این کمبود امکانات باعث مهاجرت برخی مردم شده و لازم است تا امکانات به نحو مناسب توزیع شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت سلام متشکل از همه قومیت ها و مذاهب است، افزود: با سپردن کار به مردم با فرهنگ و مرزدار این استان می توان تجارت بزرگی را در ارتباط با کشورهای همسایه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان و دیگر استان های مرزی در حقیقت جایی است که ابتدا باید منابع مالی دولت ها درتوسعه آنها هزینه شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: 70 درصد مسکن چند سال اخیر فقط در 4 استان کشور ساخته شده است که همین باعث تمرکز سرمایه در استا نهای برخوردار شده و این چیزی است که دولت باید آن را تغییربدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی برنامه های دولت سلام توجه به مستضعفان است

محور اصلی برنامه های دولت سلام توجه به مستضعفان است