مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:502021-06-13سياسي

جوانان انقلابی اصلی ترین سرمایه کرمانشاه /کشور مرد میدان می خواهد


فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء در اجتماع بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی گفت: جوانان انقلابی اصلی ترین سرمایه کرمانشاه و برای استفاده از ظرفیت ها کشور مرد میدان می خواهد.

- ، سعید محمد شامگاه امروز در اجتماع بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی در کرمانشاه که در محوطه تاکسیرانی (چهارراه بسیج کرمانشاه) برگزار شد، از کرمانشاه به عنوان نگین غرب کشور یاد کرد و گفت: کرمانشاه دیار فرهنگ و تمدن، سرزمین متبرک به خون شهدا و خط مقدم دفاع از کیان ایران اسلامی است.

وی به ظرفیت های فراوان استان کرمانشاه در بخش های کشاورزی و معدن اشاره و خاطر نشان کرد: ظرفیت اصلی استان کرمانشاه مردم ولایتمدار و جوانان انقلابی است.

فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه از فرصت ها و ظرفیت های استان به نحو مطلوب استفاده نشده است، گفت: آمار بالای بیکاری بزرگترین مشکل استان کرمانشاه است.

وی ارائه مطلوب خدمات در بخش های مختلف را از وظایف دولت دانست و گفت: به همت قرارگاه خاتم طرح ساماندهی آب و خاک در غرب کشور انجام شد، اما به دلیل سو مدیریت در وزارت کشاورزی و نیرو هنوز مردم استان کرمانشاه از برکات این طرح محروم هستند.

محمد توجه به زیر ساخت های حمل و نقل و توسعه مسیرهای ترانزیتی در استان کرمانشاه را ضروری خواند و اظهار کرد: احداث راه آهن کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان انقلابی اصلی ترین سرمایه کرمانشاه /کشور مرد میدان می خواهد

جوانان انقلابی اصلی ترین سرمایه کرمانشاه /کشور مرد میدان می خواهد