مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-13سياسي

چرا از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفاه معلمان استفاده نمی شود؟!


مسؤولان آموزش و پرورش از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان که از اموال معلمان هست و سرمایه فراوان دارد، برای رفاه معلمان استفاده نمی کنند.

- علیرضا آل امین مدرس دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره وضعیت حقوقی و ماجرای رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: متأسفانه رتبه بندی معلمان و همچنین حقوق معلمان و دبیران، برای دولت ها مشکل شده است در حالی که اگر دولتمردان بخواهند این مسأله را حل کنند، به راحتی قابل حل است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه وزیر آموزش و پرورش به معلمان باید اصلاح شود، گفت: وقتی مسؤولان آموزش و پرورش از صندوق ذخیره فرهنگیان که از اموال معلمان هست و سرمایه فراوان دارد، برای رفاه معلمان استفاده نمی کنند، چه توقعی از دیگر دستگاه ها باید داشته باشیم.

آل امین افزود: بخش اعظمی از سهام بانک سرمایه برای صندوق ذخیره فرهنگیان است و تمام سهام صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان است اما کار رفاهی که باید صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان انجام دهد، چیست؟ وی اضافه کرد: از سرریز درآمد شرکت های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و ساماندهی اضافه کاری مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان می شود، به حقوق معلمان اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفاه معلمان استفاده نمی شود؟!

چرا از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفاه معلمان استفاده نمی شود؟!