مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-13اقتصادي

مشکلات لاستیکی کامیون داران همچنان پابرجا/ گرانی باوجود کاهش نرخ ارز


دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور به مشکلات تولید، تامین و توزیع لاستیک مورد نیاز کامیون داران در بازار اشاره کرد و گفت : این مشکلات همچنان پابرجاست و بایدبه این نکته توجه کرد که در این زمینه امنیت و معیشت کامیون داران از همه چیز مهمتر است و .

- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور به مشکلات تولید، تامین و توزیع لاستیک مورد نیاز کامیون داران در بازار اشاره کرد و گفت : این مشکلات همچنان پابرجاست و بایدبه این نکته توجه کرد که در این زمینه امنیت و معیشت کامیون داران از همه چیز مهمتر است و نباید به نام حمایت از تولید داخل از جیب مردم هزینه کنیم.

احمد کریمی در گفت وگو با ایسنا درباره مشکلات کامیون داران برای تامین لاستیک مورد نیازشان در بازار اظهار کرد: در شرایط کنونی استفاده از لاستیک های سیمی به جای نخی مصرف بیشتر و مزیت بیشتری برای کامیون داران از نظر امنیت، کیفیت و صرفه اقتصادی دارد اما به غیر از برند داخلی، کارخانه های دیگر، لاستیک های نخی تولید می کنند البته در این زمینه اگر حقایقی را بگوییم، برخی اینگونه تصور و برداشت می کنند که مخالف تولید داخلی هستیم.

وی با بیان اینکه کیفیت، ملاک اصلی برای کامیون داران است، افزود: اگر به این نتیجه برسیم که با استفاده و خرید لاستیک های تولید داخل، کیفیت آن برند داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات لاستیکی کامیون داران همچنان پابرجا/ گرانی باوجود کاهش نرخ ارز

مشکلات لاستیکی کامیون داران همچنان پابرجا/ گرانی باوجود کاهش نرخ ارز