مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 19:152021-06-13سياسي

بانوان نقش مهم و تاثیرگذار در گفتمان سازی در جامعه دارند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بانوان نقش مهم و تاثیرگذار در گفتمان سازی در حوزه های مختلف دارند و این امر در تبلیغات اسلامی مورد توجه جدی است.

- ، حجت الاسلام محمد قمی شامگاه یکشنبه در نشست راهبردی نهضت پیشرفت زنان استان زنجان در محل حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه ما در نهضت تبلیغات اسلامی، همان طور که به رهبر معظم انقلاب اسلامی قول داده ایم، بانوان را جدی گرفته ایم، گفت: هدف از سفر بنده به استان زنجان شنیدن دیدگاه های بانوان فرهیخته شهر شور و شعور حسینی است.

وی با اشاره به برگزاری در نشست راهبردی نهضت پیشرفت زنان استان زنجان افزود: بدون شک نکات ارزنده ای که در این جلسه شنیدیم، نشانگر همین مطلب است که جدی نگرفتن بانوان فرهیخته و صاحب اندیشه این استان، اشتباه بزرگی است و این جلسه نمایشگر خوبی از این حقیقت بود.

قمی با بیان اینکه بنایی محبوب تر از خانواده وجود ندارد، افزود: مکتب توحیدی اسلام به خوبی این حقیقت را رمزگشایی کرده و از جهات متعددی به اهمیت بانوان، مادران و دختران تبیین و ترسیم کرده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه بانوان نقش مهم و اساسی در شکل گیری آینده جامعه و سبک زندگی افراد دارند، گفت: اگر سبک زندگی بخواهد حداقل در جامعه و مختصات ایرانی درست شود، از تغذیه، پوشش و مؤلفه های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نقش مهم و تاثیرگذار در گفتمان سازی در جامعه دارند

بانوان نقش مهم و تاثیرگذار در گفتمان سازی در جامعه دارند