مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-13اقتصادي

ضعف برنامه ریزی و نظارت عامل صف های مرغ و کوچک شدن سفره مردم شد


مدیر عامل سابق شرکت شهرک های کشاورزی گفت: سیاست های غلط و ضعف برنامه ریزی و نظارت باعث افزایش قیمت ها، ایجاد صف های طولانی و کوچک شدن سفره مردم شد.

- علی اشرف منصوری مدیر عامل سابق شرکت شهرک های کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد مشکل مرغ و تخم مرغ اظهار کرد: سیاست های غلط و ضعف برنامه ریزی و نظارت در حوزه ذخیره سازی، تامین و توزیع نهاده ها باعث افزایش قیمت ها، ایجاد صف های طولانی و کوچک شدن سفره مردم شده است، اما این امیدواری وجود دارد که با تشکیل دولت انقلابی نظیر آیت الله رییسی بار دیگر شاهد شور و نشاط و امید در بین کشاورزان ،دامداران و روستاییان کشور باشیم.

وی افزود: در شرایط کنونی که کشاورزی کشور بیمار و ضعیف شده است، تنها با انتخاب دولت مردمی و قوی می توان این بخش بسیار مهم و اثرگذار در امنیت غذایی را از بحران خارج کرد.

مدیر عامل سابق شرکت شهرک های کشاورزی ادامه داد: از مشکلات فعلی مبتلابه کشاورزی، مشکل حاد حکمرانی مدیریتی در سطح کلان وزارت جهاد کشاورزی، فقدان نگاه به زنجیره ، عدم برنامه ریزی برای جلوگیری از فرسایش و ناپایداری منابع تولید، ناتوانی در استفاده از بازارهای نوین مالی، عدم امنیت و تأمین لجستیک تولید، عدم بهره مندی از دانش و تکنولوژی روز دنیا وعدم پاسخگویی به نیاز روز کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف برنامه ریزی و نظارت عامل صف های مرغ و کوچک شدن سفره مردم شد

ضعف برنامه ریزی و نظارت عامل صف های مرغ و کوچک شدن سفره مردم شد