مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-13سياسي

اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت در انتخابات فعالیت کنند


جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اصحاب رسانه در زمینه افزایش میزان مشارکت به عنوان یک تکلیف و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران استان زنجان که در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین رویدادهای امروز کشور انتخابات است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان برای خدشه وارد کردن به این برنامه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، عنوان کرد: از همه قوا و ظرفیت ها در این زمینه استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب برای برداشتن گام های اساسی در آینده باید گذشته را بررسی کرده و از تجارب آن استفاده کرد، عنوان کرد: اگر گذشته بررسی نشود، آینده مورد تهدید قرار می گیرد.

طهماسبی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه، فرهیختگان و پژوهشگران باید در زمینه نقش ولی فقیه در گام دوم انقلاب بیشتر مطالعه کنند و نظر بدهند، تاکید کرد: مطالبه گری در زمینه گام دوم انقلاب از سوی اصحاب رسانه باید اتفاق بیفتد، اما هنوز در این زمینه اقدامی نشده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید زمینه برگزاری انتخابات در امنیت با رقابت سالم فراهم شود، تاکید کرد: اصحاب رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت در انتخابات فعالیت کنند

اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت در انتخابات فعالیت کنند