مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-13سياسي

مداحان برای گرم کردن تنور انتخابات به میدان آمدند + عکس


اولین جشن خیابانی در تهران به مناسبت ایام دهه کرامت و با هدف دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، با حضور 3 تن از مداحان کشور در میدان راه آهن تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اولین جشن خیابانی در تهران به مناسبت ایام دهه کرامت با حضور 3 تن از مداحان کشور عصر روز یکشنبه 23 خردادماه در میدان راه آهن تهران برگزار شد.

این برنامه در راستای پویش #دعوت_ حضور هلالی و مهدی رسولی برگزار شد.

در ابتدای این جشن خیابانی مهدی رسولی و رضا هلالی در مدح امیرالمومنین به مولودی خوانی پرداختند و سپس این 3 مداح، شعری به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) را همخوانی کردند.

وظیفه ما دعوت مردم به حضور در انتخابات است میثم مطیعی در این مراسم با اشاره به اینکه هیأت های مذهبی در این دوره از انتخابات، فصل جدیدی را آغاز کردند، اظهارداشت: هیأتی ها بدون عمل مصداقی، همانطور که در زمان کرونا و رزمایش همدلی همراه مردم بودند، به میدان آمدند تا مردم را به حضور پای صندوق های رأی دعوت کنند.

  وی افزود: این برنامه به مدت 3 روز دیگر نیز برگزار خواهد شد.

روز دوشنبه با حضور امیر عباسی، حسین طاهری و محمدحسین حدادیان، روز سه شنبه با حضور رضا هلالی، محسن عراقی و حنیف طاهری و روز چهارشنبه با حضور امیر کرمانشاهی برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان برای گرم کردن تنور انتخابات به میدان آمدند + عکس

مداحان برای گرم کردن تنور انتخابات به میدان آمدند + عکس