مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-13سياسي

اعلام برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه فارس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت و روز ملی تجلیل از امامزادگان به صورت ویژه در 28 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت و روز ملی تجلیل از امامزادگان به صورت ویژه در 28 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت و مراسم 5 ذی القعده روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه به صورت ویژه در 28 بقعه شاخص استان فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اوقاف فارس، موسوی در تشریح برنامه های دهه کرامت، گفت: این مراسم شامل برگزاری تعداد 9 کاروان شادی تحت عنوان شمیم کرامت، اجرای مراسم زیر سایه خورشید در 12 بقعه متبرکه استان فارس، ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) و برپایی 15 ایستگاه سلامت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران هستند.

موسوی یادآور شد: برای برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت تلاش شده تا بقاع متبرکه و حرم های مطهر امامزادگانی که دارای ظرفیت لازم برای برگزاری مراسم و فضای باز بزرگ و محوطه هستند بیشتر مورد نظر باشد تا امکان حفظ فاصله اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه فارس

اعلام برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه فارس