مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-13اقتصادي

فعالیت 70 هزار هنرمند چیره دست صنایع دستی در کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: 70 هزار هنرمند چیره دست در استان کرمان در 101 رشته و زیر رشته در بخش صنایع دستی در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی استان کرمان امشب در همایش گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه صنایع دستی و فرش استان کرمان اظهار داشت: باید صنایع دستی استان کرمان با وجود تنوع، ایده و تعدد رشته ها و پیشینه ای که دارد در جایگاه واقعی خودش قرار گیرد.

طبیب زاده بیان داشت: اگر محصولات  صنایع دستی کرمان که محصول ذوق و هنر هنرمندان کرمانی است بتوانند به بازارهای جهانی راه پیدا کنند از ارزش افزوده بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی گفت: باید مسیر و راه را برای عرضه محصولات صنایع دستی استان به بازارهای جهانی باز کنیم تا این محصولات در بازارهای جهانی عرضه شوند و ما در اتاق بازرگانی استان این کار را انجام داده ایم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از کمیسیون های فعال اتاق بازرگانی، کمیسیون گردشگری است، افزود: انجمن صنایع دستی استان به عنوان یک انجمن قوی شکل گرفته و امیدواریم جایگاه خود را در بین هنرمندان باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 70 هزار هنرمند چیره دست صنایع دستی در کرمان

فعالیت 70 هزار هنرمند چیره دست صنایع دستی در کرمان