مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-13اقتصادي

توضیح یک مسئول درباره نوسان قیمت مرغ


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نوسانات اخیر قیمت مرغ ناشی از این است که قیمت مرغ مصوب در تعطیلات عید تعیین شده و بعد از تعطیلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس؛ حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مورد نوسان قیمت مرغ اظهار کرد: تا زمانی که ارز 4200 تومانی و قیمت دستوری وجود دارد وضعیت مرغ و هر کالایی که به صورت دستوری تعیین می شود همین گونه است.

وی گفت: البته نوسانات اخیر قیمت مرغ ناشی از این مسئله است که قیمت مرغ مصوب در تعطیلات عید تعیین شده و بعد از تعطیلات رانندگان کرایه ها را 20 درصد افزایش دادند که معادل کیلویی 300 تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: مرغ در مبدأ با همان قیمت مصوب می باشد، اما از مبدأ به تهران رانندگان مطالبه وجه 20 درصد بیشتر را دارند که اگر قیمت مصوب اصلاح نشود از سود خرده فروش کم می شود که دیگر برای آن ها به صرفه نیست.

عسگری عنوان کرد: این وضعیت سبب شده تا دو قیمت در بازار وجود داشته باشد، یک قیمت مصوب در حد هزار تنی که وارد میادین می شود و مابقی به شکل غیررسمی از استان های مبدأ می آورند.

وی سپس با بیان اینکه نوسانات اخیر قیمت مرغ ناشی از وضعیت جوجه ریزی و کمبود نهاده نیست و صرفا ناشی از افزایش هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح یک مسئول درباره نوسان قیمت مرغ

توضیح یک مسئول درباره نوسان قیمت مرغ