مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-13سياسي

یکی از مشکلات جدی کشور فقدان شفافیت است


معتقدم یکی از مشکلات جدی کشور، فقدان شفافیت است.

اگر ما شفافیت را اجرا کنیم بسیاری از مسائل حل می شود.

  - ، سیدابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگوی ویژه خبری در سخنانی با اشاره به تشریح برنامه هایش در حوزه مسائل اقتصادی ومبارزه با فساد، گفت: تحولی که باید ایجاد شود و در این مقطع برای کشور نیز ضرورت دارد، اجرای عدالت است، اگر اجرای عدالت در همه سطوح صورت بگیرد، جلوی فساد نیز گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه واژه فساد، واژگان قرآنی تعریف شده بر اعتدال دلالت دارد، افزود: هر چیزی که از اعتدال خارج شود، منجر به فساد می شود، البته خرد و کلان نیز دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: محور ما اجرای عدالت است و تحول نیز یک ضرورت است، محور ما این است که باید در تمام سطوح اجرایی کشور اجرای عدالت مدنظر قرار گیرد.

رییسی تصریح کرد: ممکن است ما گاهی ادعای عدالت داشته باشیم و گاهی نیز مردم احساس عدالت کنند، ما به دنبال احساس عدالت هستیم، به طوری که مردم کوچه و بازار نیز بگویند که عدالت اجرا می شود.

وی با طرح این سوال که سازوکارهای اجرای عدالت را چگونه باید تعریف کنیم، گفت: در دولت سازوکارهای مهمی که می تواند عدالت را اجرا و با فساد مبارزه کند، بسیار حائز اهمیت است، مردم نیز قاچاق، فساد، زمین خواری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مشکلات جدی کشور فقدان شفافیت است

یکی از مشکلات جدی کشور فقدان شفافیت است