مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-13سياسي

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان


رییس پلیس پیشگیری استان سمنان گفت: پلیس برای ایجاد امنیت انتخابات در این استان در آمادگی کامل به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن رستمیان عصر امروز در نشستی با مدیران و مسؤولان پلیس پیشگیری استان سمنان به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره و تأکید کرد: با تمام توان خود در مسیر تأمین نظم و امنیت این رویداد حیاتی تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه جلسات پیشگیری با هدف برنامه ریزی منسجم برای امنیت آفرینی انتخابات در حال برگزاری است، افزود: این پلیس و یگان های زیرمجموعه آن در سطح استان در آمادگی کامل به سر می برند وی با تأکید بر اینکه از ماه ها قبل جلسات پلیس پیشگیری با هدف برنامه ریزی منسجم برای امنیت آفرینی انتخابات در حال برگزاری است افزود: این پلیس و یگان های زیرمجموعه آن در سطح استان در آمادگی کامل به سر می برند.

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان از مدیریت انتظامی انتخابات سخن گفت و تصریح کرد: تجمیع امکانات و توانمندی ها، بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی و ارائه آموزش های نوین و به روز ازجمله اقداماتی است که در این ایام با جدیت بیشتری پیگیری شد.

رستمیان بر حضور گسترده و پرشور کارکنان پلیس پیشگیری و خانواده های آنان در انتخابات تأکید و ابراز امیدواری کرد: عموم مردم نیز همچون دیگر برهه های حساس انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان