مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-13سياسي

همتی :برای انتخاب اعضای کابینه یک مقدار زود است


یگی از کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد که فکر می کنم الان وقتی است که دیگر اقتصاددانان تعیین کننده باشند برخلاف چند دهه گذشته که معمولا سیاستمداران اقتصاد را طراحی و اداره می کردند.

- یگی از کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد که فکر می کنم الان وقتی است که دیگر اقتصاددانان تعیین کننده باشند برخلاف چند دهه گذشته که معمولا سیاستمداران اقتصاد را طراحی و اداره می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی با حضور در برنامه شبکه خبر و در پاسخ به این پرسش که چه توانایی در خودتان دیدید که وارد این میدان شده اید، اظهار کرد: به خاطر اینکه فکر می کنم مسئله مهم اساسی کشورمان الان اقتصاد، معیشت مردم رشد و رفاه کشور است و شاید بشود گفت که یک فرصت تاریخی است که ما نیاز داریم کشورمان را بسازیم.

وی افزود: متاسفانه به خاطر تحریم های ظالمانه کشور آسیب جدی دیده و من فکر می کنم به هر حال با تجاربی که در صحنه اقتصادی داشتم می توانم برای مردم عزیز کارهای بهتری انجام بدهم فکر می کنم الان وقتی است که دیگر اقتصاددانان تعیین کننده باشند برخلاف چند دهه گذشته که معمولا سیاستمداران اقتصاد را طراحی و اداره می کردند.

همتی با بیان اینکه اقتصاد ما مسیر خوبی رفته است ما فرصت زیادی نداریم، اظهار کرد: فکر کردم من این توانایی را دارم و ایده هایی دارم برای درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی :برای انتخاب اعضای کابینه یک مقدار زود است

همتی :برای انتخاب اعضای کابینه یک مقدار زود است