مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-13سياسي

معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است، گفت: اگر بخواهیم با زور فردی را بیاوریم که فقط رییس جمهور شود نه این که مسائل اقتصادی را حل کند، - ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است، گفت: اگر بخواهیم با زور فردی را بیاوریم که فقط رییس جمهور شود نه این که مسائل اقتصادی را حل کند، قطعا مردم دیگر نمی توانند تحمل کنند، این وضعیت شوخی بردار نیست.

محسن مهرعلیزاده روز یکشنبه در دیدار با مردم تبریز، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز در میان هم زبانانم، مردم آذربایجان سلحشور، یادگار همه ی سلحشوری ها در طول تاریخ هستم، مفتخرم که فرزند آذربایجان و با شما مردم عزیز همدل و همزبان هستم.

وی با بیان این که امروز روزهای حساسی برای کشورمان است، گفت: دو سالی است که یک نفر از کاندیداها را تبلیغات می کنند و تمام امکانات را در اختیار قرار داده اند و همواره در صدر اخبار حاضر و ناظر و به یک قهرمان تبدیل کردند تا در انتخاب مهندسی به رییس جمهور آینده ی کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: مردم این مسائل را خوب درک می کنند به ویژه مردم آذربایجان که قهرمان پرور هستند، به خوبی می دانند که هیچ وقت جمهوریت جمهوری اسلامی، نباید از جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است

معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است