مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-13سياسي

اتخاذ تمهیدات جهت برگزاری انتخابات در بهارستان/222شعبه تعیین شد


فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است گفت: 222 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

- ، هادی تمهیدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق آمادگی که از ماه پیش در شهرستان بهارستان انجام شده، برای افراد و واجدین شرایط 222 شعبه اخذ رأی، پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: با توجه به جدول و برنامه های زمان بندی ها ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان تهران، اقدامات مقتضی انجام شده است.

تمهیدی گفت: جلسات متعددی با هیأت های اجرایی و نظارت در این شهرستان انجام شده و هماهنگی بسیار خوبی بین هیأت اجرایی و هیأت نظارت وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با اشاره به انتخاب نمایندگان فرماندار، بخشدار، کاربران رایانه، اعضای شعب و بازرسان گفت: تمامی نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب انتخابات و کلاس های آموزشی برای این افراد برنامه ریزی و برگزار شده است.

فرماندار بهارستان تصریح کرد: تا کنون 20 جلسه هماهنگی امور انتخابات در شهرستان و 41 جلسه هماهنگی در حوزه های فرعی گلستان و بوستان برگزار شده که تمامی تمهیدات لازم برای اجرای یک انتخابات سالم، آرام و همراه با حضور حداکثری اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدات جهت برگزاری انتخابات در بهارستان/222شعبه تعیین شد

اتخاذ تمهیدات جهت برگزاری انتخابات در بهارستان/222شعبه تعیین شد