مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-13اقتصادي

رشد بی عدالتی و نابرابری در 2 دولت گذشته/شکاف طبقاتی بس است


رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی گفت: رشد روز افزون نابرابری و ناعدالتی در 2 دولت قبلی به خوبی بیانگر بی کفایتی سردمداران این دولت بود.

- اردبیل-رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی گفت: رشد روز افزون نابرابری و ناعدالتی در دو دولت قبلی به خوبی بیانگر بی کفایتی سردمداران این دولت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی در اردبیل اظهار کرد: کسانی که در ابتدای دولت یازدهم وعده اجرای عدالت می دادند و قرار بود با رشد اقتصادی مردم کشور را غنی و قدرت خرید همه را برابر کنند امروز عملکردهای نامناسب خود را از چشم تحریم و مشکلات بین المللی می دانند و این همان ظلم آشکار به مردم است.

وی اضافه کرد: زمین خوردن اقتصاد ایران در طول 8 سال گذشته نتیجه بی کفایتی مسئولان این حوزه در کشور بوده نمونه بارز همین ادعا تعطیلی 16 هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور است و این موضوع ضربه شدیدی به اشتغال و اقتصاد خانوارها در کشور وارد آورده است.

رییس ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان تصریح کرد: اگر امروز مردم به دولت نمره قبولی نمی دهند بسیار بجا و به حق است چرا که از مشکلات نقدینگی گرفته تا زمین گیر شدن استقلال اقتصاد همه در این دولت و دولت قبلی اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بی عدالتی و نابرابری در 2 دولت گذشته/شکاف طبقاتی بس است

رشد بی عدالتی و نابرابری در 2 دولت گذشته/شکاف طبقاتی بس است