مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-13سياسي

رییسی جنگ بین حوضه ای انتقال آب را مردود می داند


رییس ستاد مناطق محروم سید ابراهیم رییسی در خوزستان گفت: آقای رییسی به انتقال آب اعتقادی ندارد و جنگ بین حوضه ای انتقال آب را مردود می داند و می گوید ما نباید کشور را به یک چالش اجتماعی تبدیل کنیم.

- قاسم ساعدی در نشست خبری ستاد مناطق محروم آیت الله سید ابراهیم رییسی در استان خوزستان که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات 1400 از چند نظر مهم است و وظیفه داریم با هر چه در توان داریم، خدمتی در راستای مشارکت هر چه بهتر مردم ارائه دهیم.

انتخابات 1400 متفاوت از انتخابات گذشته است زیرا دشمنان خارجی ما و یکسری افراد به نیابت از دشمنان خارجی مان در دو، سه سال اخیر سناریوهایی را در جهت توسعه نارضایتی بین مردم، طراحی و تدوین کرده اند.

آن ها رویکرد نرم براندازی را در این دو، سه سال با شکل و محتواهای دیگر طراحی کردند و دیدید که در خارج از کشور هزینه ها و اعتبارات هنگفتی برای این موضوع در نظر گرفته اند که کاخ سفید نیز تامین کننده این اعتبارات است و در کشورهای همجوار برای براندازی و ایجاد شکاف بین حاکمیت و دولت و دولت و ملت ، هم صدا و هم نوا شده اند و سناریوهای متفاوتی استفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که ملت ایران همیشه در صحنه بوده و همیشه از دولت مردان خود در گام های جلوتر حرکت کرده است، افزود: دشمنان از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی جنگ بین حوضه ای انتقال آب را مردود می داند

رییسی جنگ بین حوضه ای انتقال آب را مردود می داند