مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-13سياسي

بازار سیاه مکان های اجاره ای برای تبلیغات انتخاباتی


یک مشاور املاک با تأکید بر اینکه بازار سیاه اجاره بها راه افتاده و برخی مالکان واحدهای تجاری و مسکونی حاشیه خیابان مبالغ بالایی را اعلام می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اجاره مکان برای برپایی ستاد تبلیغاتی انتخابات در حالی از سوی برخی کاندیداهای شورای شهر انجام می شود که بعضی از مالکان مبالغ بسیار بالا و میلیونی را به آن ها پیشنهاد می دهند.

موقعیت مغازه برای تشکیل ستاد تبلیغاتی مهم است و بعضی از کاندیداها حاضرند هر مبلغی که به آن ها پیشنهاد می شود، بپذیرند و در یک هفته که فرصت تبلیغات دارند از این ظرفیت استفاده کنند، از این رو خواسته یا ناخواسته چوبی در آتش بازار مکاره مکان های اجاره ای در ایام انتخابات می اندازند.

البته برخی داوطلبان بدون اینکه هزینه ای کنند از دوستان یا آشنایان خود بهره برده و به قول خودشان مکان رایگانی را در اختیار گرفته اند اما تعدادی از کسبه در حال ماهی گرفتن از آب گل آلود و بازار سیاهی که ایجاد شده، هستند چون آن را بهترین فرصت برای جبران خسارت های ایام کرونایی می دانند.

کسادی بازار اجاره بها البته ستاد انتخابات در بیرجند هنوز اعلام عمومی نکرده که کدام خیابان ها و مسیرها برای برپایی ستادهای تبلیغاتی ممنوع است، همچنین آیا این ستادها با توجه به شرایط کرونایی می توانند در فضای سربسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سیاه مکان های اجاره ای برای تبلیغات انتخاباتی

بازار سیاه مکان های اجاره ای برای تبلیغات انتخاباتی