مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-13بين الملل

نتانیاهو: ایران رفتن من را جشن گرفته ولی به زودی برمی گردم


نتانیاهو گفت حتی ایران هم بر ضعف دولت ائتلافی جدید اسراییل واقف است و به همین خاطر به همراه متحدان خود رفتن او را جشن گرفته اما او جایی نمی رود و به زودی بازخواهد گشت.

- بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی در جلسه رای اعتماد به دولت ائتلافی جدید اسراییل در کنیست (پارلمان اسراییل) مدعی شد ایران و حزب الله و حماس رفتن او را جشن گرفته اند، اما او جایی نمی رود و به زودی بازخواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت تایمز اسراییل نتانیاهو در سخنان امروز خود در نشست پارلمان اسراییل که برای رای اعتماد به دولت ائتلافی جدید اسراییل تشکیل شده، گفت دولت جدید توانایی مقابله با ایران و نه گفتن به دولت آمریکا را ندارد.

او که به جای 15 دقیقه وقت قانونی خود با عصبانیت و خشم نزدیک به نیم ساعت سخنرانی کرد، دولت ائتلافی جدید اسراییل را یک دولت ضعیف توصیف کرد که توانایی تامین امنیت اسراییل را ندارد و به همین خاطر مدعی شد: ایران هم با اطلاع از این موضوع جشن گرفته است.

او در عین حال گفت پیامی برای دشمنان اسراییل یعنی ایران و حزب الله لبنان و حماس دارد و پیام او این است که به رغم تغییر دولت در اسراییل، او هم اینک از جایگاه رهبر مخالفان حکومت اسراییل همچنان صدایی بلند و قدرتمندی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: ایران رفتن من را جشن گرفته ولی به زودی برمی گردم

نتانیاهو: ایران رفتن من را جشن گرفته ولی به زودی برمی گردم