مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-13سياسي

بازاریابی سیاسی و جای خالی بانوان در لیست های انتخاباتی


لیست های انتخاباتی شوراها در حالی توسط بازاریابان سیاسی بسته می شود که این افراد اغلب امتحان خود را در کارزارهای سیاسی و اجرایی پس داده اند و ارزشی برای جایگاه بانوان در لیست های خود قائل نیستند.

- عاطفه اسماعیلی منش- از روز پنج شنبه هفته گذشته هم زمان با سراسر کشور تبلیغات داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان نیز رسماً آغاز شد اگر چه تبلیغات مجازی داوطلبان از دو ماه گذشته پای ثابت شبکه های اجتماعی بوده و گعدهای انتخاباتی از چندین ماه پیش ذائقه اصلی شهر را  به خود اختصاص داده است.

اما آنچه در بحث تبلیغات انتخابات شوراها فصل مشترک تحلیل های نخبگان، کارشناسان و دلسوزان شهری است عدم توسعه کیفی تبلیغات برای جذب آراء و نفوذ مباحثی مانند بازاریابی سیاسی در رقابت های انتخاباتی از سوی افراد و گروه هایی است که اغلب امتحان خود را در کارزارهای سیاسی و اجرایی پس داده  و با بستن یکسری لیست های انتخاباتی سعی در جلب آراء عمومی دارند.

قطعاً لیست های انتخاباتی متشکل از افراد متخصص، علمی و متخصص در حوزه شهری می تواند به رقابت در عرصه انتخابات شوراها کمک بسیار زیادی بکند اما قرار گرفتن برخی افراد در این لیست ها بدون در نظر گرفتن رویکرد تخصصی و تحصیلی همچنین توان علمی و کارشناسانه افراد و صرفاً تاکید بر رویکرد رابطه ای و محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی سیاسی و جای خالی بانوان در لیست های انتخاباتی

بازاریابی سیاسی و جای خالی بانوان در لیست های انتخاباتی