مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-13سياسي

پخت روزانه 5000 قرص نان صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت


بیش از 100 بانوی کرمانی، به مناسبت میلاد بانوی کرامت به قم سفره کرده و در حرم مطهر حضرت معصومه(س) روزانه پنج هزار قرص نان سنتی کرمان را پخت و میان زائران توزیع می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت بانوان کرمانی در حرم مطهر به پخت نان سنتی کرمان و توزیع آن در میان زائران می پردازند.

علی رضایی سرپرست گروه جهادی پخت نان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نزدیک به 40 سال است که این گروه تشکیل شده است و به صورت داوطلبانه در شهرهای مقدس قم و مشهد و حتی کربلا و نجف به پخت نان سنتی با هزینه خودشان و توزیع آن در میان زائران اهل بیت(ع) اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه پخت نان در هوای گرم در کنار آتش کار بسیار سختی است، گفت: تنها اشتیاق خدمت به اهل بیت(ع) است که به این بانوان نیرو می دهد تا با بتوانند هزینه های خود به شهرهای زیارتی بروند و به زائران خدمت کنند.

سرپرست گروه جهادی پخت نان ادامه داد: امسال برای اولین بار در داخل حرم حضرت معصومه(س) بیش از 100 بانوی نانوا 24 کیسه آرد در روز که حدود 5 هزار قرص نان سنتی روغنی کرمان می شود را پخته و علاوه بر توزیع صلواتی در میان زائران به مهمانسرای حضرت معصومه(س) برای توزیع بین زائران اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت روزانه 5000 قرص نان صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت

پخت روزانه 5000 قرص نان صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت