مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-13سياسي

2000 واحد تولیدی در کشور فعال شده است


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پشتیبانی و حمایت از تولید کشاورزی، صنعت و فعال کردن واحدهای تولیدی از کارهای مهمی است که در استان باید انجام داد.

- ایسنا/لرستان کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پشتیبانی و حمایت از تولید کشاورزی، صنعت و فعال کردن واحدهای تولیدی از کارهای مهمی است که در استان باید انجام داد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، امروز در گفت وگو با مردم لرستان اظهار کرد: هر کوی و برزن این استان به نام شهیدان بزرگوار مزین است.

وی ادامه داد: لرستان زمین های توسعه یافتگی زیادی دارد، منابع آبی که خداوند به این استان داده، حدود 13 میلیارد مترمکعب آبی است که از این استان خارج می شود.

رییسی عنوان کرد: زمین های کشاورزی و معادن خوبی در استان وجود دارد که انسان را به کار وامی دارد، اما در برخی از بخش ها آنطور که باید توجه نشده است.

این کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: سؤال ما این است که چرا لرستان با این زمین حاصلخیز، آب و منابع آبی و روحیه کار و تلاشی که در مردم آن است، این نیروهای خوب و کارآمد چرا باید بیکار و معطل بمانند، چرا بیکاری در استان صدای همه در درآورده و جوانان تحصیل کرده در خیابان ها قدم زده و دنبال کار بگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 واحد تولیدی در کشور فعال شده است

2000 واحد تولیدی در کشور فعال شده است