مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-13ورزشي

عراق هم صعود کرد، بازی با ایران تشریفاتی شد


عراق با پیروزی خفیف مقابل هنگ کنگ در هفتمین دیدارش در انتخابی جام حهانی و شکست امروز لبنان مقابل کره جنوبی، صعودش را به مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطعی کرد و در بازی هشتم مقابل ایران به طور تشریفاتی به میدان خواهد کرد.

- با نتیجه ثبت شده امروز در انتخابی جام جهانی در آسیا، صعود تیم ملی عراق به مرحله نهایی این رقابت ها مسجل شد و این تیم برابر ایران در دیداری تشریفاتی به میدان خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم ایران برای صدرنشینی ناچار به شکست عراق است اما عراقی ها در صورت باخت هم صعود می کنند.

در این شرایط، اگر استرالیا در بازی با اردن برد یا مساوی کسب کند، تیم ملی ایران هم با یک تساوی مقابل عراق، به دور آخر راه می یاید.

تیم ملی عراق با پیروزی یک بر صفر مقابل هنگ کنگ در هفتمین دیدار خود در انتخابی جام حهانی و شکست لبنان مقابل کره جنوبی، صعودش را به مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطعی کرد و در بازی هشتم مقابل ایران به طور تشریفاتی به میدان خواهد کرد.

شاگردان سرچکو کاتانچ که از هفت دیدار خود 17 امتیاز کسب کردند، در صورت شکست در بازی پایانی مقابل ایران، باز هم به مرحله بعد صعود می کنند.

در واقع عراق در صورت باختن به ایران در هشتمین بازی و قرار گرفتن در رتبه دوم گروه، جزو برترین تیم های دوم می شود و به طور قطع به مرحله بعد صعود می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق هم صعود کرد، بازی با ایران تشریفاتی شد

عراق هم صعود کرد، بازی با ایران تشریفاتی شد