مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-13اقتصادي

ارائه اظهارنامه مالیاتی؛ شرط بهره مندی از معافیت


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان شرط بهره مندی از هر نوع تسهیلات و معافیت های مالیاتی را منوط به ارائه اظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی در زمان قانونی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری از ثبت نام الکترونیکی صاحبان مشاغل برای ارائه اظهارنامه مالیات عملکرد سال 1399 تا پایان خردادماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: براساس ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه جاری باید با مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی www.

intamedia.

ir عملکرد خود را جهت پرداخت اظهار کنند.

وی افزود: مطابق ماده 169 قانون مالیات های مستقیم، اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل موضوع این قانون که حسب اعلام می شوند، مکلف هستند برای انجام معاملات خود صورتحساب صادر و شماره اقتصادی خود و طرف معامله را در صورتحساب ها، قراردادها و سایر اسناد مشابه درج و فهرست معاملات خود را به سازمان مذکور ارائه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ادامه داد: عدم صدور صورتحساب یا عدم درج شماره اقتصادی خود و طرف معامله یا استفاده از شماره اقتصادی خود برای دیگران و یا استفاده از شماره اقتصادی دیگران برای معاملات خود، حسب مورد مشمول جریمه ای معادل دو درصد مبلغ مورد معامله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اظهارنامه مالیاتی؛ شرط بهره مندی از معافیت

ارائه اظهارنامه مالیاتی؛ شرط بهره مندی از معافیت