مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-13سياسي

نسبت به مشکلات حاشیه مشینی در البرز اطلاع دقیق دارم/ مشکلات کشور راهکار دارد


نسبت به مسایل حاشیه نشینی در البرز اطلاع دقیق دارم و بسیاری از این مشکلات با یک برنامه ریزی منسجم و اراده جدی دولت قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه در برنامه تلویزیونی از شبکه استانی البرز پخش شد با اشاره به اهمیت این انتخابات گفت: در یک مقطع بسیار مهم تاریخی قرار گرفته ایم، ملت ایران و خانواد ه های البرزی باید با مشارکت فعال خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

  نگویید که دیگران رای می دهند! بلکه هر کسی تلاش کند تا 10 یا 20 نفر از افرادی که نزدیکش هستند را به شرکت در انتخابات ترغیب کند.

آیت الله رییسی ادامه داد: شرکت در انتخابات اول راه است، بدین معنا که باید با کمک یکدیگر کشور را بسازیم و با کمک یکدیگر کاری که 40 سال انجام شده خوب بوده و از سوی دیگر در کارهای بسیاری عقب هستیم که یکی از جاهایی که عقب هستیم اجرای عدالت است و مردم اجرای عدالت را می خواهند.

وی افزود: تبعیض، فقر و فساد به هیچ عنوان نباید در هیچ کجای این کشور پسندیده شود و در هر جایی که دیده شد بایستی به عنوان یک لکه نامناسبی برای چهره زیبای کشورمان تلقی شود.

وی با بیان اینکه فقر ناپسند است اظهار داشت: مردم بارها بیان کرده اند که با نداشتن خواهند ساخت اما با تبعیض نمی سازند، ظرفیت های کشور بایستی داریم پس چرا تعطیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به مشکلات حاشیه مشینی در البرز اطلاع دقیق دارم/ مشکلات کشور راهکار دارد

نسبت به مشکلات حاشیه مشینی در البرز اطلاع دقیق دارم/ مشکلات کشور راهکار دارد