مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-13سياسي

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، به دنبال حمایت از شخص خاصی در انتخابات نیست


دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: خط قرمز قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی از ابتدای فعالیت خود حمایت از اشخاص بوده است و این قرارگاه در هیچ انتخاباتی از هیچ گروه، - ایسنا/قم دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: خط قرمز قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی از ابتدای فعالیت خود حمایت از اشخاص بوده است و این قرارگاه در هیچ انتخاباتی از هیچ گروه، حزب و شخصی حمایت نمی کند وفقط تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری و تبیین ویژگی های کاندیدای اصلح قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی ، دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در نشست خبری این قرارگاه، ضمن تشکر از تلاش رسانه ها برای بصیرت افزایی و رشد آگاهی مردم، عنوان کرد: همیشه در حوادثی مانند سیل، زلزله و.

گروه های جهادی و حوزوی ارائه خدمت می کردند؛ اما این فعالیت های مردمی و جهادی به صورت جزیره بود و سبب موازی کاری وخنثی سازی نتایج کار یکدیگر می‍ شد و از طرفی برای هماهنگ کردن این گروه ها نیز زمان زیادی لازم بود.

وی ادامه داد: به همین خاطر با کسب رهنمود و تشویق بزرگان حوزه مانند آیت الله اعرافی و.

برای هم افزایی وانسجام بیشتر بین گروه های جهادی حوزوی، این قرارگاه شکل گرفت تا در عرصه های که نیاز است به صورت جبهه ای کار کنند و شورا این قرارگاه از 50 تن از نخبگان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، به دنبال حمایت از شخص خاصی در انتخابات نیست

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، به دنبال حمایت از شخص خاصی در انتخابات نیست