مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-13اقتصادي

پرداخت 2300 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید از هپکو


2 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات در قالب تبصره بودجه برای خرید دستگاه از شرکت هپکو به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پرداخت شده است.

- ، سید علی آقازاده عصر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده شرکت هپکو اراک در آستانه دریافت 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود ظرف یک ماه آینده این منابع مالی برای پرداخت به هپکو آماده می شود افزود: قرار بود 110 دستگاه ماشین آلات راهداری سال گذشته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از شرکت هپکو اراک خریداری شود که این رقم در سال جاری به 50 دستگاه کاهش یافته است.

آقازاده خاطرنشان کرد: اکنون هپکو اراک مشکلی برای فروش تولیدات خود ندارد و بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت وزیران هر دستگاهی که توانایی تولید آن در این شرکت وجود داشته باشد واردات آن متوقف می شود.

به گفته استاندار مرکزی، تمام مشکلات هپکو در مدت چهار سال گذشته برطرف شده و اکنون ضمن اینکه اسناد شرکت هپکو اراک آزاد شده، این شرکت از آمادگی لازم برای صدور ضمانت نامه و عقد قرارداد برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2300 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید از هپکو

پرداخت 2300 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید از هپکو