مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-13سياسي

آمریکا برای نابودی ایران هزینه ها کرده اما موفقیت از آن ماست


دشمن دائم در تلاش بوده تا از مشارکت ایرانی ها در عرصه های مختلف جلوگیری کند و در همین زمینه هزینه ها کرده اما هر بار با شکست مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار عصر امروز در نشست صمیمی اصحاب رسانه پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم در سرنوشت خود باید سهیم باشند و تلاش شود تا دغدغه های مردم را پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از ما حق توحش می گرفتند و مجلس شورای ملی پذیرفت که ما وحشی هستیم و کاپیتولاسیون تصویب کرد که اگر ایرانی کشته شود حق شکایت ندارد، افزود: اما ما با اقتدار خود از این ذلت خارج شدیم آنها برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش کردند اما باز نتوانستند، موفق شوند.

امام جمعه ایلام به قدرت و عزت ایران اشاره کرد و ادامه داد: ایران کماکان وحدت دارد مردم ما با وحدت خود توانسته اند ابر قدرت آمریکا را به چالش بکشند، آمریکایی که از ما حق توحش می گرفت اکنون جرئت ندارد دست از پا خطا کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در آب های آزاد بین المللی قدرت نمایی می کند، آمریکا هزینه کرد تا جهوری اسلامی را از بین ببرد اما موفق نشده است.

امام جمعه ایلام گفت: اقتدار یعنی رهبر ایرانی اعلام کند را رواج بدهد اما نخواهد توانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای نابودی ایران هزینه ها کرده اما موفقیت از آن ماست

آمریکا برای نابودی ایران هزینه ها کرده اما موفقیت از آن ماست