مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-13اقتصادي

2707 شعبه اخذ رأی پذیرای آرای مردم استان مرکزی


2 هزار و 707 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی پذیرای آرای مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

- اراک- معاون استانداری مرکزی گفت: 2 هزار و 707 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی پذیرای آرای مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر بهروز اکرمی عصر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعب اخذ رأی در استان مرکزی نسبت به سال های گذشته بیش از 11 درصد افزایش یافته است، افزود: از 2 هزار و 707 شعبه اخذ رأی، یک هزار و 190 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده و یک هزار و 517 شعبه نیز برای انتخابات شوراها تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه بیست و هشتم خرداد، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی تفرش و آشتیان و فراهان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

اکرمی ادامه داد: در مجموعه فرمانداری ها و بخشداری ها و ستاد انتخابات استان بیش از 30 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: پس از طی مراحل و کانال های قانونی برای داوطلبین، 714 نفر کاندیدا در شوراهای شهر و 4 هزار و 700 نفر در انتخابات شوراهای روستایی و 43 نفر هم در انتخابات میان دوره ای مجلس شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2707 شعبه اخذ رأی پذیرای آرای مردم استان مرکزی

2707 شعبه اخذ رأی پذیرای آرای مردم استان مرکزی