مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-13سياسي

هر رأی مردم تیری برچشم مستکبران جهانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام روشن دل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان این نیرو گفت: انتخابات نمایش حضور مردم در عرصه های مختلف کشور است و اعتماد ملی و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام روشن دل رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان این نیرو گفت: انتخابات نمایش حضور مردم در عرصه های مختلف کشور است و اعتماد ملی و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می گذارد و برای پیشبرد اهداف نظام پشتوانه ای جدی به شمار می رود.

وی ادامه داد: انتخابات نشانه ای از مشارکت سیاسی مردم و کارآمدی الگوی مردم سالاری دینی است که بر کاهش تهدیدات خارجی موثر است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از راهبرد فروپاشی از درون، تلاش می کنند به عنوان یک فرصت، بر انتخابات ایران تاثیر بگذارند و آن را به چالش بکشند، ولی مردم فهیم ایران اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اتحاد و انسجام، از این کمینگاه دشمن سرافراز بیرون خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رأی مردم تیری برچشم مستکبران جهانی است

هر رأی مردم تیری برچشم مستکبران جهانی است