مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-13سياسي

پیشنهادهای کانون پرورش فکری برای پر کردن فراغت تابستانه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، با بیان گزیده ای از فعالیت های این اداره در سال گذشته، اهم برنامه هایی که برای پر کردن اوقات فراغت گروه های سنی مختلف در دستور کار کانون قرار دارد را نیز شرح داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، با بیان گزیده ای از فعالیت های این اداره در سال گذشته، اهم برنامه هایی که برای پر کردن اوقات فراغت گروه های سنی مختلف در دستور کار کانون قرار دارد را نیز شرح داد.

سید محمد قلمکاریان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه_23 خردادماه) در ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد، گفت: از سال گذشته، گروه بندی سنی از شکل سنتی الف، ب، ج، د خارج و به گونه ای شد که کودکان 4 تا 7 سال را در دسته نوباوه، 7 تا 9 سال را نو خوان، 9 تا 12 سال را نونهال، 12 تا 15 سال را نو نگاه، 15 تا 18 سال را نوجوان و 18 سال به بالا را در دسته ارشد قرار می دهیم.

وی، با اشاره به برنامه هایی که این کانون طی یک سال گذشته برای تمام این گروه های سنی برگزار کرده، ادامه داد: ما انجمن های نظیر قصه گویی، سرود، نمایش، عکاسی، داستان و .

را تشکیل دادیم و دایره مخاطبان کانون را به حدود 12 هزار عضو رساندیم که به صورت مجازی می توانند در کارگاه های مختلف شرکت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای کانون پرورش فکری برای پر کردن فراغت تابستانه

پیشنهادهای کانون پرورش فکری برای پر کردن فراغت تابستانه