مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-13سياسي

حمایت فراکسیون اهل سنت مجلس و «شورای هم اندیشی اهل سنت ایران» از رییسی


حمایت فراکسیون اهل سنت مجلس و شورای هم اندیشی اهل سنت ایران از رییسی فراکسیون اهل سنت مجلس در بیانیه ای از رییسی اعلام حمایت کرد.

در بخشی از بیانیه این فراکسیون آمده است: پیرو بررسی برنامه های ارائه شده توسط کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، مصاحبه های منتشرشده آن نامزدها در رسانه ها، مناظره های انتخاباتی، نشست های فراکسیون نمایندگان اهل سنت با تعدادی از کاندیداها.

و با عنایت به نشست مشترک فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم در مورخه بیستم خرداد سال 1400 با جناب آقای رییسی و بررسی دیدگاه های ایشان در تمامی موارد اشاره شده فوق و همچنین رایزنی فراکسیون با تعداد زیادی از علما و نخبگان معزز و برجسته مناطق مختلف سنی نشین، اعضای فراکسیون با اکثریت آرا حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری آیت الله سید ابراهیم رییسی اعلام می دارد.

همچنین شورای هم اندیشی اهل سنت ایران نیز با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرده است: شورای هم اندیشی اهل سنت ایران، پس از جلسات و بحث و گفت وگوهای بسیار، با ملاحظه برنامه های نامزدها و نیز شرایط حاکم بر کشور و وضعیت خاص این دوره از انتخابات، با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که آیت الله سید ابراهیم رییسی می تواند گزینه مناسب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فراکسیون اهل سنت مجلس و «شورای هم اندیشی اهل سنت ایران» از رییسی

حمایت فراکسیون اهل سنت مجلس و «شورای هم اندیشی اهل سنت ایران» از رییسی