مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-13اقتصادي

ارائه تسهیلات جهت ترخیص خودروهای رسوبی در شرق استان تهران


رییس پلیس راهور شرق استان تهران از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ های شرق استان تهران خبر داد.

- ، سرهنگ علی سلیمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ ها خبر داد و اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ ها، تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی توقیفی در سطح شرق استان تهران از 18 خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه شرایط ویژه مشخص شده برای ترخیص به مدت 2 ماه است انتظار داریم مالکان یا متصرفان خودروهای توقیفی در پارگینگ ها با دست داشتن قبض و مدارک خودرو از جمله سند و مدارک احراز هویت با مراجعه به دفاتر پلیس +10 از این تسهیلات ویژه استفاده کنند.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در تسهیلات پلیس راهور، مالکان خودروها برای ترخیص وسیله نقلیه خود نیاز به گواهینامه و بیمه ندارند.

سلیمانی افزود: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ ها برابر تعرفه سال 1394 محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط (یک ساله) وجود داشته و جرایمی که به علت دیرکرد 2 برابر شده اند مورد بخشودگی واقع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات جهت ترخیص خودروهای رسوبی در شرق استان تهران

ارائه تسهیلات جهت ترخیص خودروهای رسوبی در شرق استان تهران