مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-13سياسي

هر رای از جانب مردم تیری بر قلب دشمن است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در صورت نقش نداشتن مردم در انتخابات، دشمن این همه تلاش برای دلسرد کردن آنان انجام نمی داد، - گفت:هر رای مردم تیری بر قلب دشمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسینی بوشهری یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات هم برای دوستان و هم برای دشمنان انقلاب اسلامی دارای پیام است، گفت: دشمنان بدانند که مردم ما در همه صحنه ها در میدان حضور دارند و دوستداران بدانند که مردم هیچ گاه نمی پسندند غایب از میدان باشند.

رییس جامعه مدرسین به دفاع جانانه ملت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز کسانی که واجد شرایط رأی دادن هستند، احساس می کنند یک جهاد مقدسی پیش رو دارند که باید خود را برای حضور در آن آماده کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: آنچه برای ملت ما و کسانی که در دنیا ناظر رفتار ما هستند، مهم است حضور حداکثری است که چشم جهانیان را خیره کند.

وی یاس و ناامیدی و بی تفاوتی را از آفت های هر انقلابی دانست و تاکید کرد: همه بدانند با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت بار مشکلات، سختی ها، ناملایمات و دشمنی دشمنان را با تمام گوشت و پوست استخوان لمس کرده است، اما بنا نیست این مشکلات اهداف متعالی تر را که به خاطرش انقلاب کرده فراموش کند، بنابراین آح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رای از جانب مردم تیری بر قلب دشمن است

هر رای از جانب مردم تیری بر قلب دشمن است