مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-13اجتماعي

ابتکار: افزایش 5 برابری مدیران زن در دولت تدبیر و امید


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با جمعی از دانش آموزان دختر اظهارکرد: تعداد مدیران زن بدون احتساب آمار مدیران مدارس از 5 درصد ابتدای دولت هم اکنون به 26 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، معصومه ابتکار، امروز یکشنه در نشست با جمعی از دانش آموزان دختر که به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در سالن جلسات شهیدرجایی و با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، با تبریک این روز، اظهار کرد: عدالت جنسیتی یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید و از آموزه های قرآنی ماست.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برخی از آیات قرآنی، تصریح کرد: در پیشگاه خداوند برتری تنها در تقوای الهی است و هیچ تفاوتی بین جنسیت ها نیست.

وی ادامه داد: عدالت آموزشی موضوعی است که در اجرای آن تلاش کرده ایم و در حال حاضر 33و نیم درصد از رتبه های علمی مربوط به خانم ها است، تعداد مدیران زن از 5درصد ابتدای دولت هم اکنون به 26درصد رسیده است و این آمار بدون احتساب آمار مدیران مدارس و تنها بر اساس شایستگی ها زنان اتفاق افتاده است.

ابتکار خاطرنشان کرد: مهارت های زندگی و مهارت خوب زیستن، از محورهای مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و آموزش وپرورش است؛ انسانیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: افزایش 5 برابری مدیران زن در دولت تدبیر و امید

ابتکار: افزایش 5 برابری مدیران زن در دولت تدبیر و امید