مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-13حوادث

نشت گاز عامل حریق یک خانه در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از نشت گاز از یک سیلندر 11 کیلویی خبر داد و گفت: در این حادثه یک منزل مسکونی در سلطان آباد به آتش کشید.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از نشت گاز از یک سیلندر 11 کیلویی خبر داد و گفت: در این حادثه یک منزل مسکونی در سلطان آباد به آتش کشید.

محمد هادی قانع یکشنبه 23 خرداد به خبرنگاران گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز همزمان با دریافت خبر آتش سوزی در یک منزل مسکونی در سلطان آباد، ساعت 12:22 ظهر امروز زنگ ایستگاه 18 را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به همراه تیم نجات عازم محل حادثه کرد.

او افزود: در محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه که در هر طبقه 2 واحد مسکونی قرار داشت، مشاهده شد که یکی از واحدها در طبقه دوم بر اثر نشت گاز از سیلندر 11 کیلویی در زمان تعویض سیلندر در مجاورت پیک نیک روشن دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت لوازم آشپزخانه را در بر گرفته و گسترش یافت.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز عنوان کرد: با رسیدن آتش نشانان در محل با توجه به اظهار نگرانی ساکنین ساختمان نسبت به کودک 6 ساله ای که در مجاورت این واحد مسکونی تنها در منزل حضور داشت، نیروهای آتش نشانی سریعا به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول با اقدامی سریع ، خود را بوسیله نردبان به واحد مسکونی مجاور رسانده و از طریق پنجره ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت گاز عامل حریق یک خانه در شیراز

نشت گاز عامل حریق یک خانه در شیراز