مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-13سياسي

ما نماینده جریان فکری تحولگرا و جوان هستیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به دنبال تحول بزرگی در مدل حکمرانی هستیم و ما نماینده ی جریان فکری تحولگرا و جوان برای ساختن ایران قدرتمند خواهیم بود .

- ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به دنبال تحول بزرگی در مدل حکمرانی هستیم و ما نماینده ی جریان فکری تحولگرا و جوان برای ساختن ایران قدرتمند خواهیم بود .

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر یکشنبه در برنامه تبلیغاتی شبکه استانی سهند اظهار کرد: ما با انجام تمرکز زدایی، هر شهرستان را یک پایتخت کرده و اختیارات دولت را به فرمانداران شهرستانها واگذار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در دولت سلام، مسئولان استان را با مشورت و نظر نخبگان آن استان انتخاب خواهیم کرد و سامانه ای در این خصوص طراحی کرده ایم که اگر یک سوم مردم آن منطقه از استاندار یا فرماندار ناراضی باشند و در این سامانه الکترونیکی اعلام کنند بلافاصله آن مدیر از سمت خود عزل خواهد شد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه مشکلات کشور از جمله عدم کفایت درآمد معیشتی مردم، بیکاری و گرانی از نادرست بودن روش اداره کشور نشات می گیرد و ما مصمم هستیم این روش را تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما نماینده جریان فکری تحولگرا و جوان هستیم

ما نماینده جریان فکری تحولگرا و جوان هستیم