مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-13سياسي

بیش از 42 هزار دیلمی واجد شرایط رأی دادن هستند


فرماندار شهرستان دیلم در خصوص تعداد افراد واجد شرایط در شهرستان دیلم گفت: بر اساس آماری که از سوی اداره ثبت احوال اعلام شده است 42 هزار و 170 نفر واجد شرایط داریم که از این تعداد 614 نفر رای اولی هستند.

- احمد دشتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دیلم درخصوص فرآیند برگزاری انتخابات اظهار داشت: از اسفند ماه سال گذشته با تشکیل ستادهای اجرایی، اعضای شعب و محل اخذ رای فرآیند انتخابات در شهرستان دیلم اعلام شده است 42 هزار و 170 نفر واجد شرایط داریم که از این تعداد 614 نفر رای اولی هستند.

فرماندار شهرستان دیلم بیان کرد: در این دوره از انتخابات با توجه به شرایط کرونایی کشور علاوه بر سلامت و رعایت قانون اصل بی طرفی عوامل اجرایی سلام مردم مقوله بسیار مهمی است که مد نظر ما قرار گرفته است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان دیلم بیان داشت: در شعبه هایی که در دوره گذشته افراد بیشتری برای اخذ رای مراجعه می کردند، یک نفر را به عنوان ناظر بهداشتی تعیین کرده ایم که بر پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشد.

دشتی در خصوص تبلیغات انتخاباتی در شهرستان دیلم گفت: عمده تبلیغات در فضای مجازی برگزار خواهد شد و تمامی تجمعات انتخاباتی در فضاهای سر بسته ممنوع می باشد، اما در شهرستان دیلم دو مکان سرباز را مهیا کرده ایم و افراد می توانند برای تجمعات قانونی با رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 42 هزار دیلمی واجد شرایط رأی دادن هستند

بیش از 42 هزار دیلمی واجد شرایط رأی دادن هستند