مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-13سياسي

دیدگاه سعید جلیلی مبتنی بر اقتصاد درون محور است


مسئول ستاد مرکزی جلیلی در استان فارس گفت: دیدگاه آقای جلیلی، مبتنی بر اقتصاد درون محور، اتکاء به جوانان و اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کرامت فر در جمع اصحاب رسانه گفت: انتخابات باید عرصه نمایش اقتدار بزرگ برای است، گفت: به صورت پویا روابط با کشورهای دیگر سیاسی، اقتصادی و.

شکل خواهد گرفت.

کرامت فر تاکید کرد: نگاه آقای جلیلی در موضوع ارز ها این است که انحصار مبادلات با دلار یک ضرر بوده و صاحبان دلار هر موقع بخواهند ما را تحریم می کنند.

این مسئول ستاد مرکزی جلیلی در فارس با بیان اینکه نگاه آقای جلیلی در عرصه صادرات کاملا محوری بوده و اول از هر چیزی با کشور های منطقه مبادلات باید انجام بگیرد، خاطرنشان کرد: طرح وان در خصوص حامل های انرژی و اشتغال مرزنشینان جزء اولویت های دولت ایشان است؛ کار نمایشی در خصوص بانوان زیاد عنوان شده اما طرح آقای جلیلی در مبحث ساعت کاری بانوان کاملا جدی است.

وی به عملکرد ستاد جلیلی در استان فارس اشاره کرد و تاکید کرد: در شهرستان شیراز یک ستاد مرکزی تشکیل شده و در عمده شهرستان ها یک ستاد وجود دارد؛ 37 ستاد در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

کرامت فر در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر کناره گیری آقای جلیلی در روزهای پایانی انتخابات، خاطرنشان کرد: دکتر جلیلی تا روز آخر انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه سعید جلیلی مبتنی بر اقتصاد درون محور است

دیدگاه سعید جلیلی مبتنی بر اقتصاد درون محور است